Thursday, June 18, 2009

CD Ruqyah Terapi Al Quran ( 1 & 2 )



CD Ruqyah Terapi Al Quran

Ayat-ayat Syifa' pilihan (Al-Quran) sebagai benteng daripada gangguan Makhluk Halus, Jin, Sihir, Histeria, Saka dan lain-lain.

"Katakanlah (Wahai Muhammad) : "Al Quran itu adalah petunjuk dan penawar bagi orang-orang yang beriman.."

Bacaan Oleh Qari :
Ustaz Hassan Alfadhli bin Abdul Rahman Al Hafiz
Ketua Imam/Jurunikah/Pegawai Hal Ehwal Islam JAWI
B.A Takhasus Al-Quran wal Qiraat, Ma'at Shubra, Al Azhar, Mesir

Keistimewaan memilikinya :

Sebagai ikhtiar rawatan (terapi) tambahan* bagi Pembatal sihir, saka, santau, pukau, histeria, sihir pengasih, pemisah, benteng kediaman, pengubat hati, ketenangan jiwa, kecerdasan minda, kecemerlangan pelajar, benteng rohani & jasmani
* Rawatan perlu diperolehi daripada mereka yang arif (Perawat) dalam rawatan perubatan Islam, dengan mendengar/menghayati ayat-ayat Al-Quran InsyaAllah mendapat ganjaran dari Allah S.W.T.

Harga :

RM33
(CD 1, CD 2 & Buku Panduan)

3 comments:

  1. Assalamualaikum...
    Saya Yussri,, Bagaimana cara nak membeli CD 1,CD2 dan buku panduan Ruqyah tersebut??
    emel saya fizyuss275@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Mcm mane nk dptkan cd ruqyah ni?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, saya Farah, bagaimana saya nak membeli buku panduan ruqyah tersebut ya? dimana saya bole beli?

    ReplyDelete